Az ügynökség
Az Inbound Message marketing ügynökség célja, hogy az ügyfelei forgalma növekedjen, valamint annak jó hírnevét, pozitív megítélését kialakítsa illetve, fenntartsa.
Tevékenységünket meghatározza ügyfelünk marketing stratégiája: milyen vevői körnek, milyen árut vagy szolgáltatást és milyen áron szeretne eladni.
A stratégiai kereten belül napi szinten foglalkozunk piacfelismeréssel és elemzéssel, vevőkkel/ügyfelekkel történő kapcsolattartással, sajtófigyeléssel, termékfejlesztéssel, új termék bevezetésével, régi termékek akcióinak kilakításával, események szervezésével.
IDŐ ÉS ERŐFORRÁS MEGTAKARÍTÁS
Szolgáltatásaink segítségével a megfelelő időben és a megfelelő helyen, személyre szabott üzenetekkel érheti el a célközönségét. Egy kiemelkedően fontos feladat,
hogy hogyan tudjuk hatékonyan felhasználni az ügyfeleikről érkező, és folyamatosan növekvő adatmennyiséget.
Adatvezérelt marketing megoldásokkal hónapról hónapra alacsonyabb ügyfélszerzési költségeket érünk el. A vállalkozására szabott automatizált kampányokat hozunk létre, amelyek növelik a bevételeit és javítját az online eredményeit. Folyamatosan nyomon követjük az online jelenlétét és biztosítjuk a növekedéshez a szükséges feltételeket.
MÓDSZERTAN
Digitális stratégiatervezés alapjai
01
MONITORING
Milyen a márka és konkurenseinek lenyomata az online térben?
02
AUDIENCES
Kihez szeretnénk szólni a kommunikációs tevékenység során, és ehhez képest kit érünk el a jelenlegi kommunikációval?
03
SWOT ANALYSIS
A digitális jelenlét erősségeinek, gyengeségeinek, lehetőségeinek és veszélyeinek feltérképezése.
04
PLANNING
Milyen célokat tűzünk ki, és milyen fő fókuszokat határozunk meg a tervezés során?
05
CONTENT
Milyen üzenettel, tartalommal megyünk ki a digitális térbe? Hol vannak a tartalmi sinus csomók?
06
BRANDING
Márkaépítés, márkaüzenet közvetítése, emocionális megközelítés
Időt és erőforrást takarítottunk meg
Szolgáltatásaink segítségével a megfelelő időben és helyen személyre szabott üzenetekkel érjük el a patnereink célközönségét